Reklama w Google – Kampania SEM

Skuteczne prowadzenie płatnych kampanii w Google

Reklama w Google, czyli kampanie Google Ads (Adwords)

Z definicji – Reklama w Google, czyli Google Ads jest programem reklamowym online firmy Google. W Google Ads można tworzyć reklamy internetowe, by dotrzeć do osób, które w danym momencie są zainteresowane Twoimi produktami i usługami.

W Polsce z Google korzysta ponad 90% osób przeglądających sieć. Pozycjonowanie organiczne wymaga czasu i pracy, dlatego rozwiązaniem może być reklama. Reklama dzięki Google Ads to najszybszy sposób, aby znaleźć się na szczycie listy wyszukiwań Google. Właściwy dobór słów kluczowych, formy reklamy i jej ustawień zapewni szybkie osiągnięcie zamierzonego celu.

reklama w google
fot. unplash.com

Reklama w Google, dzięki podpięciu pod Google Analytics, odznaczają się również doskonałą analityką, która pozwala optymalizować kampanie, by zwiększać ich efektywność. Dzięki elastyczności budżetowej – możesz wydać dowolną kwotę na swoją reklamę.

Na potrzeby reklamy, często tworzy się specjalnie strony lądowania, tzw. landing page.

Landing Page

Landing page zwykle to pojedyncza stronka na której w prosty i przejrzysty sposób można zaprezentować ofertę firmy. Zwana też stroną docelową, strona produktową, stroną sprzedażową, micropage itp, powstaje zazwyczaj na potrzeby prowadzonej kampanii reklamowej Google Ads

Co zawiera strona docelowa?

Skuteczna strona docelowa powinna być sensownym rozszerzeniem treści reklamowej, której celem jest konwersja. Dlatego każdy element, który znajdzie się na landingu powinien dążyć do wzrostu wskaźnika konwersji, być prosty i intuicyjnie prowadzić do podjęcia działania. To doskonały sposób do pozyskiwania leadów. Użytkownicy trafiają na stronę po kliknięciu w banner, mailing, link sponsorowany lub inny link reklamowy. Może być stroną samodzielną lub stanowić element większej witryny. Zazwyczaj składa się z jednej przewijanej strony, na której znajdują się informacje o produkcie, akcji promocyjnej oraz formularz zgłoszeniowy i element zachęcający do działania (np. kup teraz). Mogą być również podpięte płatności online (PayU, PayPal) Podsumowując to strona, która zawiera kwintesencję tego co może powodować konwersję.

Proces konwersji, w zależności od przyjętej strategii marketingowej, oznacza wykonanie przez użytkownika określonego działania może prowadzić do:

  • rozpoczęcie procesu zakupu
  • pozostawienie danych kontaktowych, zwykle e-mail lub numer telefonu
  • rejestracja w serwisie
  • powiadomienie innych użytkowników o ofercie zamieszczonej na landing page
  • przekonanie się do marki, poświęcenie określonej ilości czasu na “obcowanie z marką” – przeczytanie treści, obejrzenie filmów itp

Darmowa wycena, skontaktuj się z nami już dzisiaj!

+48 505 914 200 | info@dmxagency.pl