Copywriting na potrzeby marketingu i reklamy
Tworzenie treści to bardzo istotna część strategii marketingowej firmy. Copywriting trudno jednoznacznie zdefiniować. Obejmuje on tworzenie tekstów na cele klasycznej reklamy np. ulotki, katalogi, artykuły do prasy itp. Dotyczy także artykułów umieszczanych na stronach internetowych, w sklepach online, na blogach, platformach społecznościowych czy portalach branżowych. Aktualnie tworzenie treści skupia się głównie na pisaniu dla potrzeb reklamy w internecie.
Niezależnie od przeznaczenia, tworzona treść powinna być wartościowa i merytorycznie użyteczna. Dobra jakość contentu pozwala:
- wzbudzić zaufanie ofertą przez nowych klientów
- wpływa na budowanie wizerunku eksperta w branży
- jest pozytywnie weryfikowana przez Google, co dotyczy publikacji w przypadku treści online
Skuteczny copywriting to umiejętne znalezienie złotego środka między robotami Google, a odbiorcą docelowym. Innymi słowy tworzona treść powinna zawierać ogólne zasady, które pozwolą na optymalizację SEO przy jednoczesnym zadowoleniu i wzbudzeniu zainteresowania, zgoła odmiennych oczekiwań czytającego człowieka.
Oferujemy profesjonalne tworzenie treści marketingowych:
- content na firmowe strony internetowe – tekst na stronę główną oraz dedykowane podstrony
- treści dla sklepów internetowych – opisy kategorii, karty produktu, artykułu i poradniki na blog wewnętrzny sklepu
- teksty na blogi firmowe, blogi tematyczne
- treści na potrzeby mediów społecznościowych
- artykuły prasowe tematyczne
- artykuły specjalistyczne, artykuły w formie poradnika
Sprawdź jak pracujemy! Jesteśmy do Twojej dyspozycji.