Automatyzacja Sprzedaży

Wdrażamy systemy do automatyzacji sprzedaży w e-commerce

Systemy sprzedaży dla e-commerce

Jaki jest cel wdrożenia automatyzacji sprzedaży w sklepie internetowym?

Automatyzacja sprzedaży w wielkim skrócie pozwala na optymalizację i oszczędność czasu oraz pieniędzy. Ma na celu ułatwienie obsługi sklepu internetowego i sprowadzenie jej do koniecznego minimum.

O ile początek działalności może nie wymagać narzędzi usprawniających proces realizacji zamówień, to już większa sprzedaż, do której dąży każdy sklep online, może generować wzrost czasu koniecznego na ręczną obsługę klienta.

Maksymalizacja automatyzacji pozwala na większą wygodę podczas obsługi sklepu internetowego – czasochłonne etapy zostają wyeliminowane na korzyść pracy nad kreatywnym rozwojem sklepu.

automatyzacja sprzedaży
fot. unplash.com

Co daje automatyzacja sprzedaży

Wdrożenie systemu sprzedaży ma na celu: 

  • automatyzację sklepu internetowego z systemami płatności
  • integrację sklepu online z firmami kurierskimi
  • integruje sklep z systemami księgowymi
  • integrację sklepu internetowy z hurtowniami oraz marketplace

Sprawna automatyzacja pozwala na:

  • masowe sprawdzanie poprawności zamówień i odpowiednie zmiany statusów
  • sprawdzanie poprawności płatności
  • masowe generowanie dokumentów sprzedaży
  • kompleksowe nadawanie paczek – drukowanie etykiet, mailing z numerami przesyłek, każdorazowo po zmianie statusu wysyłki

Wszystkie te czynności z możliwością wykonania z jednego Panelu obsługi zamówień.

Narzędzia usprawniające system sprzedaży – automatyzacja sprzeadaży

Baselinker to system do automatyzacji sprzedaży, który jest najbardziej popularnym, a przy tym najbardziej wszechstronnym narzędziem. Jego wdrożenie pozwala na usprawnienie obsługi zamówień w branży e-commerce.

System Baselinker automatyzuje proces obsługi zamówień, eliminuje także błędy, które zdarza się popełniać ludziom w czasie manualnej obsługi zamówień (np. literówki w danych)

Dodatkowo Baselinkier bierze na siebie odpowiedzialność zadbania o prawidłowość danych. Dzięki szerokiej integracji dba o aktualizację zgodną z przepisami funkcji księgowych, magazynowych, marketplace czy kurierskich.

Jak działa BaseLinker

Narzędzie daje szeroki wachlarz wykorzystania dla e-commerce. Integracja sklepu internetowego z Baselinkerem pozwala na wygodne korzystanie z jednego panelu do zarządzania sprzedażą, bez konieczności przelogowywania się na poszczególne platformy.

Manager Zamówień pobiera otrzymane zamówienia na w różnych kanałach sprzedaży, pozwala też dodawać zamówienia otrzymane drogą mailową lub telefonicznie dla usystematyzowania całego procesu sprzedaży.

Sam decydujesz, czy zamówienia obsługujesz z poziomu panelu sklepu online czy w BaseLineker. 

Dzięki ustawieniu automatycznych akcji, system zmieni statusy zamówień, wyśle do klientów wiadomości, wystawi faktury, nada przesyłki oraz wydrukuje niezbędne dokumenty – pozostaje jedynie kwestia pakowania zamówionego towaru.

W tej kwestii także BaseLinker posiada ciekawe rozwiązania, które ograniczają do minimum ewentualne niedopatrzenia teamu w magazynie. 

Przyszłość e-commerce

Branża e-commerce stale rośnie w siłę i sprawia wrażenie machiny nie do zatrzymania. Handel internetowy z coraz większym impetem wypiera ten stacjonarny, co ostatnie globalne wydarzenia tylko wzmocniły.

Usprawnienie procesu sprzedaży na wczesnym etapie działalności pozwala oszczędzanie czasu, który skutecznie można zagospodarować poszukując inspiracji do dalszego rozwoju.

Czas to czynnik, którego nie da się wycenić. W biznesie nie można pozwolić na jego marnotrawstwo.

Chcesz wdrożyć automatyzację w swoim sklepie online?

Pomożemy ci w tym! Napisz do nas!

Darmowa wycena, skontaktuj się z nami już dzisiaj!

+48 505 914 200 | info@dmxagency.pl