firma w internecie

Firma w internecie dlaczego powinna być obecna?

W Polsce ponad 70% osób posiada dostęp do sieci, a ponad połowa z tych osób aktywnie z niego korzysta, nawet 6 godzin dziennie na różnych urządzeniach. Potencjał w sieci jest ogromny, czy wobec tego firma może pozwolić sobie na działania tylko offline? Zdecydowanie nie, firma w internecie to konieczność.

Czego te dane dowodzą?

Nawet jeśli sprzedajesz swoje produkty lub usługi stacjonarnie, twoja marka powinna zaznaczyć swoją obecność w Internecie. Dzięki temu twoje produkty staną się bardziej widoczne, a firma zyska wiarygodność. Ale to tylko część zalet. Co jeszcze można zyskać dzięki działaniom online?

Projektowanie strony internetowej dla firmy i inne ślady obecności firmy w sieci

Prowadzenie biznesu niezależnie od jego skali warto zaznaczyć w internecie. Sieć przejęła w pewnym sensie rolę papierowej książki telefonicznej, gdzie w razie potrzeby poszukiwani byli fachowcy, specjaliści czy punkty handlowe. Aktualnie pierwsza myśl w sytuacji, gdy celem jest zaspokojenie jakiejś potrzeby jest wyszukiwarka internetowa. Wynika z tego, że firma w internecie musi być, bezspornie.

Stworzenie strony internetowej dla prowadzonej działalności w dzisiejszych czasach, powinno być standardem, dlatego należy dążyć do posiadania firmowej witryny www. Wizytówka w Google Moja Firma to minimum o jakie działająca firma powinna zadbać. Google Moja Firma jest to bezpłatne narzędzie, umożliwiające profesjonalne wyświetlanie informacji o firmie w wyszukiwarce oraz Mapach Google. Informacje te wyświetlają się w momencie, gdy użytkownik poszukuje informacji o niej bądź produktach lub usługach, które firma oferuje. Publikacja danych firmy jest całkowicie bezpłatna.

Ocean możliwości niezależnie od branży – firma w internecie

Wracając do początku, obecność firmy w sieci, daje wiele możliwości pokazania tego co firma ma do zaoferowania potencjalnym klientom. Można to zrobić na wiele sposobów. Poza wspomnianą już wizytówką w Google Moja Firma, jest wiele opcji, które mają wpływ na budowanie wizerunku w sieci. Są to m.in.:

– strona internetowa, która stanowi wartościowe miejsce do informowania o produktach czy usługach jakie firma oferuje. Prywatne medium, które już od pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem, pracuje na sukces firmy. Strona www to wirtualna wizytówka, której jakość ma zasadnicze znaczenie. Nowoczesna, w pełni responsywna oraz użyteczna dla internautów strona www to klucz do sukcesu, dlatego warto tworzenie strony internetowej zlecić profesjonalistom

– landing page zwykle to pojedyncza stronka na której w prosty i przejrzysty sposób można zaprezentować ofertę firmy. Tworzy się ją zwykle na potrzeby prowadzonej kampanii reklamowej i ma za zadanie rozszerzyć treść reklamy Google Ads. Może być częścią witryny lub funkcjonować jako samodzielna strona internetowa

– media społecznościowe – stale rosnąca popularność social media sprawia, że są one doskonałym narzędziem marketingowym, które umiejętnie wykorzystanie może przynieść wiele korzyści. Pozwala na bezpośredni kontakt z klientami, buduje zaufanie i umożliwia zaprezentowanie oferty firmy w różnorodnej formie, także tej “od kuchni”

– blog firmowy – pisanie bloga firmowego to długofalowa inwestycja w wartościowe treści. Skuteczny content marketing wpływa na budowanie wizerunku i zaufania do marki, jest bardziej akceptowalny przez klientów w porównaniu z klasyczną reklamą, generuje leady sprzedażowe.

Jakie są korzyści firmy w internecie?

Nawet jeśli nie sprzedajesz online i nie posiadasz sklepu internetowego, warto wykorzystać potencjał sieci, do zaprezentowania firmy Twoim potencjalnym klientom. Możliwości jest wiele i tylko od Ciebie zależy w jaki sposób pozwolisz odnaleźć się w internecie.

Jeśli nie wiesz od czego zacząć, skorzystaj z usług profesjonalistów!

Leave a Comment